måndag 9 mars 2009

Idag har jag semesterdag !!

Semesterdag !!



idag har jag semesterdag, vilket känns så underbart. Sovit ut nu och känner mig idag bättre än helgen, fick storbesök av Huvudvärken både i lördags och igår, så bara legat och inte gjort någon nytta. Städade i lördags men sen vart jag deckad. Skulle åkt med svärmor på en modevisning men ikke pikke, jag insåg fakta och fick avboka.
men som sagt, idag känner jag mig pigg igen. Solen skiner in här idag och jag ÄLSKAR att få skåda det. Här är några kort på dom små fröer som jag och min älskling sådde i somras, vi plockade med oss fröer från Greklandsresan och Toscanaresan, och nu väntar vi ivrigt på vad detta ska bli...ingen aning har vi. Några aningar om citrusfrukter. Men det är så roligt att ha sått dessa från början, dom är så söta.


igår bakade jag bröd som svärmor hade bakat och jag och C älskar det så mycket alltså, kan äta dom jämt. Blev nöjd med resultatet och nu är vi liksom beroende av detta brödet, men det gör inget för jag älskar ju att baka så nu är det bara att baka nytt om det tar slut
såhär blev det igår.....det är sååå gott !!



nu ska jag sätta fart här och städa lite igen. Håller ju på att omorganisera allt här hemma, så man har ordning i varje skåp och vrå, sen ska vi kika lite på "gästrummet" vårt, hur vi kan få det ordning där inne. Går och grubblar på det en massa...det löser sig...
nu städa...bye bye for now !

Inga kommentarer: