tisdag 17 mars 2009

vad vore livet utan kärlek
vad vore livet utan skratt
tacksamheten
är åter på besök hos mig idag
så oerhört tacksam är jag
för alla goda människor omkring mig
för allt jag fått och får vara med om
rädd
vart jag inatt
vaknade med en bultande värk bakom
mitt vänstra öga, det var hemskt
kände hur det pulserade och bultade
gjorde tokont. Gick upp och tog en ipren till slut
la mig igen, kunde inte somna såklart
låg och försökte att slappna av
alla tankar som for i huvudet på mig
ska jag åka in ?
- nej, vad faan ska akuten kunna göra
det var så otäckt. Vart riktigt rädd
somna strax innan klockan var 07:00
sen var jag helt körd idag hela dagen
idag
åkte jag till Frida efter jobbet.
träffade henne och Melih
dom är så goa alltså
var alldeles för länge sen jag fick träffa Fridor
hoppas nu vi kan ses nästa tisdag =)
vi har alltid massa att prata om
njuter varje gång vi ses
hon är en sådan god vän lilla Frida
imorgon
jobba som alltid till 16:30
hem och käka, byta om
för att åka och träna Body Combat
ny release imorgon
kommer säkert störta på kuppen
men det är det värt
måste komma igång igen
så jag kommer ikapp mig själv igen
har tappat allt nu sedan jag vart sjuker
nöjd
med att jag idag ringde till sjukhuset
beställde en telefontid med min läkare
tyvärr var han på semester igen
men tillbaka den 30:e mars
då ska han ringa mig, måste kolla lite med honom
om vi ska byta hormoner eller nåt
mår knas nu
känner mig sakta men säkert lite sämre
och då gäller att det att agera snabbt
det har jag lärt mig genom dessa åren
nä ska bädda ner mig själv igen
och krypa intill min goda man
han doftar så ljuvligt
och snarkar så sött
natti natt

Inga kommentarer: