måndag 2 mars 2009

Mr Influensa

hopp minsann, då har man fått besök av Mr Influensa. Jag mår skit och insåg snabbt igår när jag vaknade till liv att jag blivit sjuker. Ont i halsen, hemsk hosta och feber, det värker i alla leder i hela kroppen, huvudet bankar. Vad mer kan man göra än att stanna hemma och ligga still. Orkar ingenting så ligger i sängen och kikar film och serier. Det är så tråkigt att vara sjuk. Man blir så uttråkad. Idag har min älskling varit hemma för studiedag så har haft lite sällskap mellan plugget för honom idag.

skulle ju varit MRL idag men inget att göra. Får kämpa på med att vila så kroppen får återhämtat sig. Jag är helt slut nu igen efter en lite middag i kroppen. Nu ska jag bädda ner mig igen.

See Ya....

1 kommentar:

ninjasara sa...

Gumman, Så trist att du blivit sjuk! Skickar en STOR kryapådigkram!!